Palautus

Palautusoikeus

 

Lemmiboxin verkkokaupasta ostamillasi tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden täysi palautusoikeus. Perimme palautuksista 6,50 € postikulut jokaista palautuspakettia kohden.

Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen ja haluat palauttaa sen, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse info(at)lemmibox.fi tai sivustoltamme löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta. Lähetämme yksityiskohtaiset ohjeet palautukseen yhteydenottosi jälkeen.

Huomaathan seuraavat ehdot palautuksiin liittyen:

  • Voimme ottaa vastaan palautuksena vain käyttämättömiä ja ehjiä tuotteita. Tuotteen pakkauksen ja itse tuotteen on oltava myyntikunnossa, muuten emme voi ottaa palautusta vastaan.
  • Tuotepalautuksen voi lähettää esimerkiksi Postin tai Matkahuollon palveluiden kautta. Toimitamme yksityiskohtaiset tiedot palautukseen liittyen yhteydenottosi jälkeen.
  • Mikäli olet kokeillut tuotetta, varmista, että siihen ei ole tullut käytön jälkiä. Jos tuote ei ole enää alkuperäisessä jälleenmyyntikunnossa, emme voi ottaa palautusta vastaan.
  • Hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan täysimääräisenä, kunhan kaikki palautukseen liittyvät ehdot täyttyvät. Hyvitämme summan pääsääntöisesti samalle maksutavalle, jota on käytetty tuotetta ostaessa.
  • Hyvitämme tuotteen summan viimeistään 14 vuorokauden sisällä palautustuotteen vastaanottamisesta.
  • Emme vastaa tuotteeseen mahdollisesti kuljetuksen aikana tulleista vaurioista. Näissä tilanteissa sinun tulee olla yhteydessä kuljetusyhtiöön hyvityksen sopimiseksi.


Sinulla on oikeus olla vastaanottamatta tuotetta, jos se on selvästi rikkinäinen ja vahingoittunut kuljetuksen aikana. Tällöin sinun tulee täyttää vahinkoilmoitus Postille, tai sille kuljetusyhtiölle, joka on vastannut tuotteen kuljettamisesta. 

Jos huomaat tuotteessa virheitä sen vastaanottamisen jälkeen, älä ota tuotetta käyttöön ja ole yhteydessä meihin sähköpostitse info(at)lemmibox.fi. Lähetä sähköpostin liitteenä kuvia sekä selitys vaurioista tai vioista asioinnin helpottamiseksi. Ilmoita sähköpostiviestisi yhteydessä myös tuotteen tilausnumero, jotta voimme paikantaa sen helpommin.

Huomaa, että asiakkaalla itsellänsä on vastuu tuotteen huolenpidosta. Emme vastaa sellaisista vahingoista, jotka ovat käyttäjän toimien aiheuttamia tai ovat seurausta tavallisesta tuotteen kulumisesta.